ELFUN
اینجا همه چیز هست!!
درباره ای ال فان


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
چت باکس ای ال فان
 
امسال را می‌توان سال خوبی برای زنان تاجر پیشه به شمار آورد. از آبی بزرگ (شرکت IBM) گرفته که «ویرجینیا جی. رامتی»
 
زومیت: امسال را می‌توان سال خوبی برای زنان تاجر پیشه به شمار آورد. از آبی بزرگ  (شرکت IBM) گرفته که «ویرجینیا جی. رامتی» در آن برای نخستین بار بر کرسی ریاست هیئت مدیره تکیه زد تا شریلسندبرگ که فیس‌بوک را در شروع عرضه سهام خود در بازار بورس یاوری کرد تا آیرین رزنفلد که شرکت کرافت را به دو کمپانی سهامی عام مبدل ساخت و مریسا مایر که از گوگل به یاهو مهاجرت کرد، همه و همه شگفتی‌های سال 2012 برای زنان و دنیای فناوری بودند. بیایید از این فرصت استفاده کنیم و قدرتمند‌ترین زنان سال در حوزه تجارت را از نظر بگذرانیم:

قدرتمندترین زنان دنیای تجارت
 
1. شریل سندبرگ (Sheryl Sandberg)

پس از گذشت چهار سال کار در شرکت فیس‌بوک و هدایت موفقیت‌آمیز این کمپانی در نخستین عرضه سهامش به بازار سرمایه در ماه مه گذشته با رقم پر حرف و حدیث یکصد میلیارد دلار، سندبرگ توانست در ماه ژوئن یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی این شبکه اجتماعی شود.



قدرتمندترین زنان دنیای تجارت
 
2. ایندرا نویی (Indra Nooyi)

این رئیس هیئت مدیره شرکت پپسی که اصالتی هندی‌ دارد، موفق شده با اقدامات بی‌نظیر مدیریتی‌اش از سال 2006 تاکنون همیشه در بین بیست نفر اول فهرست جای گرفته است.

گفتنی است که سال گذشته او رقمی معادل 5.6 میلیارد دلار عایدی به سهامداران کمپانی هدیه کرد و موفق شد درآمد خالص شرکت را با 14 درصد رشد به عدد 66 میلیارد دلار برساند. از جمله اقدامات وی بهره از بازار کشور زادگاهش هندوستان برای نیل به اهداف مالی بود که البته نتایج بی‌نظیری برای او به همراه داشت.



قدرتمندترین زنان دنیای تجارت
 
3. آیرین رزنفلد (Irene Rosenfeld)

او که پیش‌تر رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت کرافت (Kraft) بوده است، موفق شده تجربه‌ی فعالیت در کسب و کار خرده‌فروشی در امریکای شمالی را در تجارت جهانی اسنک به کار ببندد و دو کمپانی مستقل را در این حوزه به منفعت برساند. او هم اکنون رئیس هیئت مدیره‌ی بخش بین‌الملل شرکت مندلز اینترنشنال (Mondelez Internatioal) می‌باشد.



قدرتمندترین زنان دنیای تجارت

4. ویرجینیا رامتی (Virginia Rometty)

در اکتبر 2011 میلادی، پس از گذشت 30 سال حضور در شرکت IBM، او به عنوان رئیس هیئت مدیره‌ی این کمپانی منصوب شد و موفق شد تا لقب نخستین رئیس زن این شرکت یکصد ساله با بیش از یکصد میلیارد دلار درآمد را به خود اختصاص دهد.
 


قدرتمندترین زنان دنیای تجارت
 
5. اورسولا برنز (Ursula Burns)

رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی شرکت زیراکس (Xerox) همچنان در تلاش است تا ماهیت این کمپانی را از فروشنده‌ی صرف دستگاه‌های چاپگر و فتوکپی به یک ارائه دهنده‌ی سرویس‌های خدماتی گوناگون تغییر دهد. سرویس‌هایی نظیر مدیریت تراکنش بلیط‌های الکترونیکی، گرفتن عوارض جاده‌ای و پارکومترها و سایر خدماتی از این دست. جالب اینکه همین موارد پیش‌پا افتاده برای زیراکس در حدود نیمی از درآمدهایش را به ارمغان آورده است.



قدرتمندترین زنان دنیای تجارت
 
6 .مگ ویتمن (Meg Whitman)

او که پیش‌تر مدیریت سایت اینترنتی eBay را بر عهده داشته است، هم اکنون رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت هیولت-پاکارد (HP) است. وی که حتی در خلال انتخابات سال 2010 ایالت کالیفرنیا برای تصدی سمت فرمانداری جنگید، در حال حاضر سمت چالش برانگیزتری را بر عهده دارد و می‌کوشد تا به اوضاع این شرکت سر و سامان دهد.



قدرتمندترین زنان دنیای تجارت
 
7. ماریا داس کاراکاس سیلوا فاستر (Maria das Gracas Silva Foster)

وی رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت نفتی پتروباس (Petrobas) است که بیش از 90 درصد از تولید صنعت نفت و گاز طبیعی کشور برزیل را در دست دارد. سیلوا فاسترموفق شده تا درآمدهای کمپانی متبوعش را به رقم 130 میلیارد دلار افزایش دهد.



قدرتمندترین زنان دنیای تجارت
 
8

ادامه دارد



ادامه مطلب ...

یک نقاش انگلیسی به نام "کارنی گریفیث" با ترکیب مواد و ابزار سنتی مانند جوهر با نوشیدنی هایی مانند چای، و آب انگور آثار هنری بسیار زیبایی را خلق کرده است.

به گزارش برترین ها
به نقل از پایگاه خبری "اودیتی سنترال"، وی این آثار خود را با قیمت هزاران دلار در نمایشگاه های هنری به فروش می رساند.

این نقاش انگلیسی در گفتگو با این پایگاه خبری می گوید: قیمت ابزارهای سنتی برای نقاشی در حال افزایش است و سالها از انواع جوهر و رنگ برای نقاشی استفاده می کردم اما از این وسایل خسته شده بودم تا اینکه در یک روز باقیمانده فنجان چای را روی تابلویی ریختم و پس از آن متوجه شدم که می توانم به جای استفاده از این اقلام از چای و قهوه برای نقاشی کردن استفاده کنم و به همین دلیل تصمیم گرفتم همیشه با چای نقاشی کنم.

وی در ادامه افزود: پس از مدتی دریافتم ترکیب چای و رنگ می تواند آثار هنری فوق العاده زیبایی را که در تصاویر مشاهده می کنید، خلق کند.
 

نقاشی های بسیار زیبا با چای و نوشیدنی+عکس

نقاشی های بسیار زیبا با چای و نوشیدنی+عکس

نقاشی های بسیار زیبا با چای و نوشیدنی+عکس

نقاشی های بسیار زیبا با چای و نوشیدنی+عکس




نقاشی های بسیار زیبا با چای و نوشیدنی+عکسنقاشی های بسیار زیبا با چای و نوشیدنی+عکس

ادامه دارد



ادامه مطلب ...
 
طول این سیگار 43.38 متر است که چندی پیش در پایان بیست و نهمین نمایشگاه گردشگری در کوبا به معرض نمایش در آمده است.
 






برترین ها: طول این سیگار 43.38 متر است که چندی پیش در پایان بیست و نهمین نمایشگاه گردشگری در کوبا به معرض نمایش در آمده است.

به گزارش برترین ها، فردی که این سیگار را به هم پیچیده است یک شهروند کوبایی به نام "خوزه کاستیلار" است که نام وی برای چهارمین بار در گینس به ثبت رسیده است.

طولانی ترین سیگار جهان +عکس
 
کاستیلار 65 سال سن دارد و بیش از شش سال در پیچیدن سیگار و درست کردن آن سابقه دارد. وی در سال 2005 برای اولین بار با پیچیدن سیگار به طول 41 متر برنده گینس شد.

پس از از راه اندازی صفحه فیسبوکی با نام Khamenei.ir، موجی از اخبار، گمانه‌زنی‌ها و تحلیل ها پیرامون این صفحه طی 48 ساعت گذشته منتشر شده است.

گمانه‌زنیها درباره صفحه فیسبوکی با نام Khamenei.irبه خصوص پس از معرفی این صفحه در رسانه‌های داخلی و خارجی، ابعاد گسترده‌تر و پیچیده‌تری پیدا کرد. پرتعدادترین حدسی که زده شد، گمانه‌ای بود مبنی بر اینکه: "صفحه‌ فیسبوک آیت الله خامنه‌ای توسط دفتر ایشان راه‌اندازی شده است."

البته همین منابع در انتهای گزارش خود این نکته را ذکر کرده‌اند: "از آنجا که این صفحه به طور رسمی تایید نشده است، هنوز معلوم نیست که توسط چه کسانی اداره می‌شود و آیا به راستی، این صفحه توسط دفتر رهبر انقلاب راه اندازی شده است یا خیر؟".


اما در این میان، پدیده‌ای که از دید سایت‌ها و بنگاه‌های خبری پنهان ماند، وجود صفحات متعدد به اسم آیت الله خامنه‌ای در شبکه اجتماعی فیس‌بوک است که در جستجویی ساده صفحات مشابه فراوانی را می‌شود در آن پیدا کرد.

همه صفحات مشابه


برای مثال، صفحه‌ای با نام Ayatullah Sayyid Ali Khameneiدر این شبکه اجتماعی وجود دارد که از سال 2008 میلادی راه اندازی شده و تاکنون حدود 68 هزار لایک دریافت کرده و به چند زبان مختلف در حال فعالیت است.

صفحه‌ی دیگری با نام Grand Ayatullah Khameneiکه در 2009 ایجاد شده است و در حدود 28 هزار لایک به آن داده شده؛ این صفحه نیز به صورت چند زبانه به روزرسانی می‌شود.

"دوستداران آیت الله خامنه‌ای" و "طرفداران آیت‌الله امام خامنه‌ای"، عنوان صفحات دیگری است که به زبان فارسی اداره می‌شوند و به طور متوسط پنج هزار لایک دریافت کرده‌اند و حدود یک سال نیز از فعالیت آنها می‌گذرد.
 


 
"‏عشقی خمینى خامنه‌اى"‏، "آیة الله العظمی السید علی الخامنئی"، "Hussain Fadaiee Khamenei" و "LabbaykyaKhamenei" نیز از جمله صفحاتی هستند که به زبان عربی فعالیت می کنند و به نظر می رسد گردانندگان آنها عرب زبان باشند.

همچنین از نکات قالب توجه، وجود صفحات متعدد درباره آیت الله خامنه ای به زبان اردو است؛ صفحاتی نظیر "Ayatullah Syed AliKhamenei"، "World Strongest Man Ayatullah Sayyid Ali Khamenei(ra)" و نیز صفحه‌ی "Seyyid ƏliHüseyni Xameneyi (Ayatollah Khamenei"که مطالب درون این صفحه به زبان ترکی آذربایجانی نیز بارگذاری می‌شود.

حداقل صد اکانت و صفحه‌ی مشابه دیگرنیز درباره آیت‌الله خامنه‌ای در فیسبوک دیده می‌شود که در بین آنها، 5 صفحه با نام Khamenei.irقابل مشاهده است.

روایت رسانه های بیگانه

تا پیش از راه‌اندازی این صفحات، آن‌چه از  از پیام‌های رهبر انقلاب اسلامی در اختیار مخاطبان عربی یا غربی قرار می‌گرفت، روایت رسانه‌های غربی بود که به زبان‌های‌ عربی و انگلیسی منتشر می‌شد و همگی دارای جهت‌گیری‌های خاص نیز بود. اما امروز با ظهور فن‌آوری‌های نوین، بخش مهمی از رسانه‌های واسطه کنار گذاشته شده‌اند و پیام‌ها بی‌واسطه به مردم منتقل می‌شود.

معمولا رهبران و روسای جمهور دنیا در فیس بوک صفحه شخصی دارند، از چاوز ونزوئلا گرفته تا اوبامای آمریکا. نکته‌ای که درباره صفحه فیس بوک منتسب به رهبر معظم انقلاب مغفول مانده اینکه، صفحه اخیر، مربوط به شخص رهبر معظم انقلاب نیست و با لوگوی سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای راه اندازی شده است.

اگرچه در این میان بی.بی.سی و سایت های خبری بیگانه با تیتر گمراه کننده «آیت‌الله علی خامنه‌ای عضو فیس‌بوک شد» به سراغ این خبر رفته و در میانه گزارش هم شیطنتی به خرج داده و اشاره کرده اند که فیس بوک ، در جریان اعتراضات بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ فیلتر شدند و از آن زمان تاکنون، دسترسی به آنها بدون فیلترشکن امکان‌پذیر نیست.



 
متن یک استفتا

بخشی از محتوای مطالبی که در صفحه راه اندازی شده در فیس بوک منتشر می شود همان مطالبی است که در سایتkhamenei.ir  منتشر می شود اما از 23 آذر که خبر راه اندازی این صفحه در فیس بوک دست به دست می چرخد، سایتkhamenei.ir  یا همان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تائید  و تکذیبه ای در این باره بر روی سایت خود قرار نداده است.

اردیبهشت ماه امسال متن استفتا و پاسخ رهبر معظم انقلاب درباره فعالیت در سایت فیس بوک منتشر شد که این نکته هم از دید رسانه هایی که بر روی فیلتر بودن فیس بوک در ایران و راه اندازی صفحه Khamenei.ir  مانور می دهند مغفول مانده است.

 در متن این استفتا آمده بود «با توجه به اینکه وب‌سایت فیس بوک در ایران فیلتر شده است، آیا ورود به چنین سایتی صرفا برای ارتباط با دوستان و بدون هیچ فعالیت سوء علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اشکال دارد؟» که پاسخ به این شرح بود:


باسمه تعالی

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

به‌طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست والا مانعى ندارد.

به پایین نگاه نکنید! راه رفتن در این ارتفاع حتما باعث سرگیجه شما می شود.

 این پل 1500 فوت بالای یخچال های طبیعی رشته کوه های آلپ در سوییس قرار دارد. ارتفاع آن از سطح دریا نیز 10 هزار فوت است.

مهندسان طی 5 ماه توانستند این پل معلق را بسازند و ساخت این پل 1 میلیون پوند هزینه در بر داشت. طول این پل 330 فوت و عرض آن 3 فوت اعلام شده است.
 







عکس ها ادامه دارد!



 


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:محض خنده ,جک,جک جدید,, :: 10:29 ::  نويسنده : محمدرضا

- یه روز می خوام برم آموزش و پرورش، پول تمام پنجشنبه هایی که رفتم مدرسه رو بگیرم

- فقط یکی از خودمون میتونه روزی چندن ساعت برنامه آشپزی نگاه کنه و چندتا دفتر هم پر کرده باشه و آخرش همون کوکوسبزی همیشگی رو برای شام درست کنه

- از مامانم درخواست می کنم یا وقتی من خونه م، سیب زمینی سرخ کرده درست نکنه، یا وقتی درست می کنه هی به من نگه این مالِ قیمه س، ناخونک نزن

- خیلی وقته فکرم به این مشغول شده که همه پرنده ها نر و ماده شون یه اسم داره ... چرا مرغ و خروس دوتا اسم متفاوت دارن؟

- سن من بستگی به خواست مامانم داره. یه وقتا می گه «تو دیگه بچه نیستی، این کارا چیه؟ از تو بعیده» یه وقتا هم می گه «تو هیچی حالیت نیست ... بچه ای هنوز، این چیزا رو نمی فهمی!»

- یه سری هستن وقتی به سرعت گیر می رسن تقریبا از ماشین پیاده می شن، دو سرشو می گیرن می ذارنش اونور سرعت گیر که یه وقت ماشین آسیب نبینه

- انواع جواب دادئن اس ام اس بعضیا:
یه عده هستن یه دقیقه جواب می دن تپل درست حسابی، آدم حس می کنه رو در رو وایساده قشنگ داره باهات حرف می زنه.

یه عده دیر جواب می دن اما کامل و خوب، آدم حس تبادل نامه بهش دست می ده. یه عده هر چی براشون می فرستی یکی دو کلمه جواب میدن. مخصوصا اوکی! اینجور وقتا به آدم حس حرف زدن با یک کر و لال دست می ده. یه عده دیگه که کلا اصلا جواب نمی دن. این یکی به آدم حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن دست می ده!

- اون قدیم که موبایل نبود وقتی نصفه شب بیدار می شدیم دنبال چی می گشتیم؟

- وقتی حس می کنی یه نفر عوضیه، به حست اعتماد کن، سند و مدرکش، کم کم جور می شه!

- یعنی کافیه بخوای اراده کنی یک ماه رژیم بگیری!
هر چی عروسی، جشن تولد، مهمونی، دعوت دوستانه به شام، دعوت به ناهار، افتتاح یه رستوران جدید طبقه پایین خونه، نامزدی جد و آباد و خلاصه همه اینا توی همون ماه برات اتفاق میفته.

- نصف کودکی من به کلنجار رفتن با بزرگترها گذشت که آتاری تلویزیون رو نمی سوزونه!

- اونقد روزا زود می گذرده ... اصلا نفهمیدم تو کی آدم شدی واسه من!

- به دنیا که آمدم فهمیدم مبلغی گرفتاری و بدبختی به دنیا بدهکارم

- عدم امنیت یعنی: توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا در، بیش از یک متر باشه، درش قفل نداشته باشه و رو به بیرون باز بشه. همش باید نیم خیز و آماده، مثل خط شروع دوی سرعت حالت بگیری!

- خیلی بده آدم تو یه شرایطی قرار بگیره که هیچ کدوم از شکلک های یاهو مسنجر هم بیانگر احساساتش نباشه

- عشقت رو از بالای آپارتمان پرت کن پایین ... اگه برنگشت بدون از اول هم مال تو نبوده

- بعضی ها رو انگار تو بچگی سه بار انداختن بالا، دو بار گرفتن. بس که مشکل مغزی دارن!

- درسته مامور مخصوص حاکم بزرگ نیستم ولی یه خرده احترامم بد نیست!

- روابط دیپلماتیکم با بابام قطع شده
خدا کنه رو روابط اقتصادی مون بی تاثیر باشه

- خانومای عزیز: وقتی یه کاری رو به آقایون می دین که انجام بدن، حتما انجامش می دن. نیازی نیست هر شش ماه یک بار یادآوری کنین!

- «ببین مال بقیه هم رفته یا فقط مال ماس؟»
اولین جمله ای که ایرانی ها موقع قطع برق به زبان می آورند.

- هر جا سیفون می بینم دوس دارم درشو از بالا باز کنم شاید یه نفر برام اسلحه گذاشته باشه توش

- یارو تو روزنامه آگهی زده روغن مار 100 درصد گیاهی!

- بابام با کلی دعوا می گه این شیرهای گرونو که می گیرم چرا نمی خورین خراب می شه می ریزیم دور؟
می گم شیر کاکائو بگیر
می گه نه زود می خورین تموم می شه باز باید بگیرم!

- دانشمندی که نمی تونه ادکلن با بوی خاک بارون خرده درست کنه، بی خود می کنه به خودش می گه دانشمند

- هر غلطی رو انجام دادن، اسمش «پایه بودن» نیست خریته

- بعضیا همچین خودشونو می گیرن انگار دی اکسید کربن می گیرن اکسیژن خالص پس می دن!

- تجربه ثابت کرده اگه بالای سرِ کتری وایستی، آبش دیرتر جوش میاد

- خدا که بیشتر از 9 سال دیگه زنده بمونیم بریم تو سال 1400 بعد خواستیم استاتوس بزنیم بگیم:
شماها یادتون نمیاد ما صده سیصد یا ...
خیلی فاز می ده. حس آثار باستانی بودن بهمون دست می ده!

- به بابام می گم اگه من یه روز سکته مغزی کردم، اعضای بدنم رو اهدا کنین
برگشته می گه برو بابا تو مغزت کجا بود که بخواد سکته هم بکنه! به فکر یه راه دیگه باش

- بچه: چرا عروس لباس سفید می پوشه؟
مامان: چون بهترین خاطره زندگیشه
بچه: چرا داماد مشکی می پوشه؟
مامان: خفه شو!

- ساعت مچی به درد کسی می خوره که نگران دیر رسیدن باشه، ولی واسه ما اضافه وزن محسوب می شه

- امید به زندگی در بین افرادی که تو یخچالشون الویه دارن دو برابر افراد عادیه. اونایی که نوشابه هم داشته باشن که اصلاً میل به جاودانگی پیدا می کنن

- دیشب سوار پورشه ام شده بودم و تو خیابون دور می زدم باهاش. یهو یکی پرید جلو ماشین تا خواستم ترمز کنم پام گرفت به لحاف و پاره شد.

- رفتم الکتریکی محلمون گفتم: زنگ درمون خرابه. یارو گفت: برو میام درست می کنم. هر چی منتظر شدم نیومد. رفتم مغازش می گم چرا نیومدی؟ میگه اومدم هر چی زنگ زدم هیچکس درو باز نکرد!

پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : محمدرضا

هفت صبح: جمعه سیاه اولین جمعه بعد از مراسم شکرگزاری است. مردم از سال ها پیش قسمت عمده خریدهای دیجیتالی و الکترونیکی خود را در این روز انجام می دهند. این روز آغازی است برای فصل خرید آخر سال و کریسمس، میزان خرید در این روز شاخص مهمی برای سنجیدن وضعیت اقتصادی کشور ایالات متحده آمریکا به حساب می آید.

اکثر کمپانی ها در این روز به کارمندان خود اجازه می دهند خریدهای ویژه کرده و فروشگاه ها قبل از ساعت چهار صبح باز می کنند تا با قیمت های تخفیف خورده تا پاسی از شب، پاسخگوی صف خریداران باشند.
 

چرا اپل تخفیف نمی دهد؟
 

اما اپل به دلیلی هرگز خود را در دام جهنمی جمعه سیاه نمی اندازد. در زیر لیستی از 10 دلیلی که اپل به خاطر آنها هرگز در روز جمعه سیاه به خریدارانش اهمیت نمی دهد را برایتان آورده ایم.



1- اپل، اپل است، اپل به جمعه سیاه اهمیت نمی دهد چون اپل است، اولین شرکت یک تریلیون دلاری در جهان! این کمپانی با قوانین خودش بازی می کند. او محصولات مورد علاقه شما را با قیمت های بالا تولید می کند و شما برای خریدشان مدت ها در صف می ایستید، بنابراین برای اپل تمام روزهای عرضه محصولات جدیدش، جمعه سیاه است!



2- اپل به غیرقابل دسترس بودن خود باور دارد. آنها خودشان را از هر کسی و چیزی بالاتر می دانند. آنها می گویند با مردمی که هنگام بالا رفتن از کنار آنها می گذری مهربان باش چون هنگام پایین آمدن نیز لاجرم از کنار همان مردم خواهی گذشت.



3- اپل چوب بر جنگل فناوری است. آنها قلب و احساس ندارند. چون فقط محصولات خوب تولید می کنند پس خیلی به عواطف خریدارانشان اهمیتی نمی دهند. آنها با عرضه سه آی پد در یک سال به همه ثابت کرده اند که بویی از احساس و عاطفه نبرده اند!



چرا اپل تخفیف نمی دهد؟
 

4- اپل برنامه های خاص خودش را دارد و بر اساس تقویم همگانی کار نمی کند و نکته جالب در مورد این برنامه ریزی اینکه آنها هرگز در حدی به شما خدمت نمی کنند که تمام منافع تان تامین شود.



5- اپل هرگز آنقدر محصول وارد بازار نمی کند که قیمت محصولاتش پایین بیاید، بنابراین در روز جمعه سیاه نیز محصولات زیادی را دم دست خریداران قرار نمی دهد.



6- نسل جوان، نسل اپلی است! فقط کافی است به یک گروه از جوانان دور و بر خود نگاه کنید، بالاخره یک نفر را پیدا خواهید کرد که به گجت خود خیره شده باشد. این نسل عاشق محصولات اپلند. اپل به آنها همان چیزی را می دهد که از تکنولوژی انتظار دارند وبنابراین خانواده ها مجبورند با هر قیمتی شده این محصولات را برای فرزندان خود تهیه کنند. اپل هم به خوبی این را می داند.



7- اپل طرفداران باوفای زیادی دارد. این طرفداران شدیدا به محصولات اپلی خود می نازند. در واقع شاید بهتر باشد در دیکشنری ها جای لغت کوپرتینوی کالیفرنیا، لغت از خودراضی نوشته شود!



چرا اپل تخفیف نمی دهد؟
 

8- اپل همیشه باشکوه و مغرور بوده است. در حال حاضر نگرش این کمپانی این است که ما بهترین و جالب ترین محصولات را ارائه می کنیم، بنابراین مردم به هر حال آنها را می خرند.



9- اپل بیش از حد پولدار است. شاید اگر سالیان قبل بود، خرید حتی یک محصول هم برای این کمپانی اهمیت داشت اما در زمان فعلی خرید یک iThing دیگر روی درآمد عظیم اپل چندان تاثیری ندارد.



10- اپل روی محصولاتش تخفیف نمی دهد. نمی دانم می دانید یا نه اما این کمپانی به هیچ عنوان در هیچ روز خاصی به خریدارانش تخفیف نمی دهد. تنها زمانی که ممکن است مشاهده کنید قیمت یکی از محصولات اپل پایین آمده است زمان عرضه مدل جدید است.

پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 10:18 ::  نويسنده : محمدرضا

تماشا: با آشکار شدن خط اصلی قصه فیلم علمی تخیلی «برتری»، مشخص شد که جانی دپ در آن در نقش یک نابغه امور کامپیوتری بازی خواهد کرد.

رسانه های گروهی ماه گذشته اعلام کرده بودند جانی دپ قرارداد بازی در نقش اصلی این فیلم را امضا کرده است اما در آن زمان، تهیه کنندگان آن اطلاعات زیادی درباره این فیلم منتشر نکردند و فقط گفته شد والی پفیستر امر کارگردانی آن را به عهده دارد. او با این فیلم اولین کار سینمایی خود را در مقام کارگردان ارائه می دهد. پفیستو مدیر فیلمبرداری یکسری فیلم موفق (از جمله «شوالیه تاریکی برمی خیزد») بوده است.

حالا، تهیه کنندگان اکشن دلهره آور «برتری» خط اصلی قصه آن را در اختیار رسانه های گروهی گذاشته اند. شخصیت اصلی قصه فیلم ویل نام دارد. ویل (با بازی جانی دپ) یک دانشمند کنجکاو است که در جریان یک تحقیق علمی، دانسته های مغزی خود را داخل یک کامپیوتر پیشرفته آپلود می کند. او با این کار تلاش می کنداولین ماشینی را خلق کند که می تواند به صورت مستقل فکر و عمل کند.

آندرو آکوسوه تهیه کننده فیلم می گوید: «واقعیت این است که جانی دپ در این فیلم، در قالب یک شخصیت تازه ظاهر خواهد شد.»

نکته مهم این خبر هم این است که کریستوفر نولان کارگردان «شوالیه تاریکی برمی خیزد» به عنوان مشاور کارگردان و مدیر تولید با فیلم اول مدیر فیلمبرداری خود پفیستر همکاری می کند. هنوز بقیه بازیگران فیلم انتخاب نشده اند و زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن اعلام نشده است اما قرار است این اکشن دلهره آور علمی تخیلی برای تابستان سال 2014 آماده نمایش شود.

فیلمنامه اصیل «برتری» را جک پالگن نوشته است و گفته می شود حال و هوای آن شباهت زیادی به فیلم های «سرآغاز» و «بی خوابی» کریستوفر نولان دارد.

به منظور کاهش در مصرف برق و استفاده کمتر از آسانسور و همچنین افزایش نشاط اساتید و دانشجویان

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







شارژ همراه اول و شارژ ايرانسل - خريد شارژ همراه اول و ايرانسل دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید خرید هدیه
 
 
تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به مدیر ای ال فان است |طراحی : پیچک